Koliko ste iskreni sa svojim terapeutom?2 min čitanja

Većina ljudi putuje kroz život imajući razna očekivanja od ljudi i situacija oko nas. Očekujemo da će šef vidjeti koliko se trudimo, da će partner/ica primijetiti kako se osjećamo, da će nas prijatelji pozvati na kavu, da će terapija riješiti problem s leđima i to odmah.
Kada okolina ne ispuni naša očekivanja osjećamo se razočarano, ljuto, tužno i sl.


S očekivanjima treba oprezno, treba ih osvjestiti – postoje i tu su svaki dan s nama u svakoj situaciji. Konflikti, nezadovoljstvo, a samim time prekidi odnosa poslovnih ili privatnih javljaju se zbog netransparentne komunikacije, neispunjenih očekivanja te izostanka povratne informacije.
Koliko puta ste krenuli na terapiju s očekivanjem da će terapeut magičnim dodirom riješiti problem vaših bolnih leđa?

Terapeut mora odmah znati što i gdje nas boli, mora znati koja je naša zona ugode i kada ugoda postaje bolna. I to sve bez naše povratne informacije. Kada se to ne desi, nismo zadovoljni uslugom i tražimo dalje s još uvijek bolnim leđima, gomilajući frustracije.

Povratna informacija je ključna u otvorenoj komunikaciji, a samim time i u uspješnom odnosu, terapiji ili bilo kojoj drugoj situaciji.
Kod davanja povratne informacije fokusiramo se na postupke druge osobe, a nikako ne na karakter osobe. Ni u kom slučaju nemamo pravo vrijeđati tuđe dostojanstvo.
Povratna informacija može biti pohvala, kao i isticanje prostora za poboljšanje. U oba slučaja poželjno je komunicirati i naša očekivanja kako bi druga strana, u našem slučaju terapeut, imao širu sliku i stvarno mogao prilagoditi terapiju upravo nama. Prilikom davanja feedbacka važno je biti konkretan sa specifičnim primjerom što je bilo dobro, što manje dobro i koji je efekt neka radnja terapeuta polučila.

I znate što? Stvarno funkcionira! Probajte sljedeći put i budite iskreni s terapeutom, jer na taj način će vaša očekivanja bit ispunjena. Barem neka! 🙂

Vlatka Krepelnik

voditeljica razvoja korporativne kulture

Share your thoughts

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.